Klopt er iets niet?
Wij proberen al onze producten zo goed mogelijk te controleren voordat we ze versturen maar het kan natuurlijk een keer voorkomen dat we iets niet hebben gezien of dat het tijdens transport beschadigd raakt.
Heb je een verkeerd product ontvangen, is het product beschadigd? Neem altijd direct contact met ons op en we kijken samen naar een oplossing.
Als er een probleem is met je bestelling mag je altijd bellen 058-2893172.
Of je kunt het per e-mail aan ons doorgeven. Meldt duidelijk wat de klacht is en indien mogelijk ontvangen wij graag een foto.
E-mail: info@thesaintshirts.nl
Je kunt je klacht indienen tot 7 dagen na ontvangst van het product.
Retour sturen
Na contact met ons kan het zijn dat je het product terug kunt sturen. Wij moeten dit dan eerst bevestigen en zorgen dan dat het product kan worden teruggestuurd. Je krijgt hierover eerst bericht van ons.
Tijdens de zichttermijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Je dient het product slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of het product in goede staat is. Moet het artikel teruggestuurd worden omdat het bijvoorbeeld beschadigd is, dan dient dit in de originele staat en originele verpakking te zijn.
Mocht je een item als klacht, zonder overleg en op eigen wijze retourneren, komen de verzendkosten ten alle tijden voor je eigen rekening.